Sähköposti [email protected]
Palautukset ja hyvitykset
Vaikka toivomme, että olet aina tyytyväinen ostokseesi, ymmärrämme, että joskus saatat haluta palauttaa tuotteen ja saada hyvityksen. Lue huolellisesti palautus- ja hyvityskäytäntömme saadaksesi selville, miten ja milloin voit palauttaa tuotteesi. Tämä käytäntö koskee kaikkia Nordina Home:sta ostettuja tuotteita.
Palautukset
Mikäli haluat mistä tahansa syystä palauttaa tuotteesi ja saada täyden hyvityksen, se on mahdollista ehtojemme puitteissa. Alla pikaopas onnistuneeseen palautukseen:
- Vieraile verkkosivuillamme ja siirry hallitsemaan tilaustasi (”Manage My Orders”). Kirjautumista varten tarvitsemme sähköpostiosoitteesi sekä puhelinnumerosi viimeiset neljä numeroa.
- Kirjautumisen jälkeen siirry kohtaan ”palautukset” ja lähetä palautuspyyntö. Täytä kaikki vaaditut kentät. Lopuksi saat osoitteemme, johon tuote tulee palauttaa.
- Ennen kuin annat paketin kuriirille, varmista että tuote on alkuperäisessä pakkauksessaan ja pakattu samalla tavalla kuin vastaanotettaessa. Jos tuote on koottu, se tulee purkaa varovasti ilman vahinkoja.
- Kun valitsemasi kuljetusyhtiö on toimittanut tuotteen takaisin meille, tarkastamme sen huolellisesti. Jos tuote on jälleenmyyntikelpoinen, myönnämme täyden hyvityksen.
Hyväksymme palautukset 30 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Tuotteen tulee olla alkuperäisessä pakkauksessa ja uudenveroisessa kunnossa. Emme voi myöntää täyttä hyvitystä käytetyistä, vaurioituneista tai osittain puuttuvista tuotteista. Asiakas vastaa palautuksen järjestämisestä ja kuluista.
Hyvitykset
Kun olemme vastaanottaneet palautuksesi, käsittelemme täyden hyvityksen ja ilmoitamme, kun se on tehty. Huomioithan, että hyvityksen saapuminen saattaa kestää 5–10 arkipäivää. Hyvitys maksetaan yleensä samaan maksutapaan kuin alkuperäinen tilaus. Joissain tapauksissa voimme palauttaa maksun suoraan pankkitilillesi – ilmoitamme tästä erikseen.
Emme voi hyvittää tilauksia, jotka on palautettu yli 30 päivää toimituksesta tai jotka ovat vahingoittuneet tai puutteellisesti pakattuja. Mikäli tuote ei ole alkuperäisessä kunnossa tai pakkauksessa, joudumme vähentämään 30 %:n uudelleenhyllytysmaksun. Alkuperäiset ja palautuksen toimituskulut eivät ole palautettavissa.
Vaihdot
Autamme mielellämme vaihtamaan tuotteen 30 päivän sisällä toimituksesta. Tuote tulee palauttaa alkuperäisessä pakkauksessa ja uudenveroisena. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteeseen [email protected].
Vaurioituneet tai vialliset tuotteet
Valitettavasti joskus tuotteet voivat saapua vaurioituneina tai viallisina. Jos huomaat jotain, kirjaudu tilaustenhallintaan (Manage My Orders) ja lähetä jälkihoitopyyntö (aftercare). Lisää siihen kaikki tarvittavat tiedot sekä kuvia ja/tai videoita vahingoista. Näin voimme arvioida tilanteen ja tarjota parhaan mahdollisen ratkaisun.
Jälkihoitopyyntö tulee tehdä 14 päivän sisällä toimituksesta. Tämän jälkeen emme voi käsitellä pyyntöä, ellei kyseessä ole 3 vuoden valmistajan takuu. Takuu kattaa vain valmistusvirheet. Jos olet takuuajan sisällä, ota yhteyttä ja liitä mukaan kuvat – voimme tarjota korvaavan tuotteen saatavuuden mukaan tai tuotteen vastaavalla arvolla.
Yhteydenotto
Jotta palautusprosessi sujuisi mahdollisimman hyvin ja saisit täyden hyvityksen, noudata ohjeistustamme ja käytäntöämme tarkasti.
Verkkosivumme tarjoaa itsepalvelutoimintoja, joiden avulla voit helposti muokata tilaustasi. Mikäli sinulla on kysyttävää palautuksista tai hyvityksistä, ota meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteessa [email protected] tai käytä livechat-palveluamme, joka löytyy sivun oikeasta alakulmasta.
Kiitos, että asioit Nordina Home:ssa!