Jäsenalue

Tarjoaako Jäsenalue itsepalvelua?

Kyllä! Jäsenalueella voit hoitaa kaikki tarpeesi nopeasti ilman odottelua tai yhteydenottoa asiakaspalveluun. Palvelu on maksuton — kirjaudu sisään tiedoillasi. Klikkaa tästä päästäksesi Jäsenalueelle.

Mitä voin tehdä Jäsenalueella?

Voit ladata laskuja, päivittää toimitus- tai yhteystietoja, tehdä jälkihoitopyyntöjä, varata tilauksia, täyttää palautuslomakkeita ja pyytää tilauksen peruutusta. Kaikki onnistuu sekunneissa ja täysin ilmaiseksi.

Tuotteet

Sisältyykö tuotteisiin takuu?

Kyllä. Kaikilla Nordina Home -verkkokaupasta ostetuilla huonekaluilla on kolmen vuoden takuu. Autamme mielellämme käsittelemään mahdolliset reklamaatiot nopeasti ja sujuvasti.

Onko teillä esittelytiloja, joissa tuotteita voi nähdä?
Nordina Home pyrkii tarjoamaan laadukasta designia kilpailukykyiseen hintaan. Siksi meillä ei ole kalliita myymälöitä tai myyjiä – ostamme suoraan valmistajilta ja säästämme näin kustannuksia.

Miten tuotteet pakataan?

Suoritamme jokaiselle tuotteelle loppu- tarkastuksen ennen pakkausta. Tuotteet suojataan huolellisesti ja pakataan kestävästi toimitusta varten.

Saanko tuotteen valmiiksi koottuna?

Ei aina, mutta ei hätää. Tuotteet on suunniteltu niin, että kokoaminen onnistuu helposti ja nopeasti.

Minkä kokoisia tuotepakkaukset ovat?

Tuotteemme toimitetaan erikokoisissa ja -muotoisissa pakkauksissa. Tarkat mitat näet kunkin tuotteen tuotesivulta. Kaikki tuotteet toimitetaan vahvoissa pahvilaatikoissa.

Kuinka monessa laatikossa tuotteeni toimitetaan?

Useimmat tuotteet toimitetaan yhdessä laatikossa, mutta jotkin vaativat kaksi. Tuotesivulta näet tarvittavien laatikoiden määrän ja mitat.

Mistä löydän kokoamis- ja hoito-ohjeet?

Kaikki kokoamista vaativat tuotteet sisältävät ohjeet pakkauksessa. Jos ohje puuttuu tai tarvitset lisäapua, ota yhteyttä asiakaspalveluumme: [email protected].

Useimmat tuotteemme vaativat vain yksinkertaista puhdistusta. Vältä voimakkaita kemikaaleja ja puhdista roiskeet heti. Kysy tarvittaessa lisää asiakaspalvelustamme.

Etsin jotain erilaista – tarjoatteko mittatilaustuotteita?

Valitettavasti emme tarjoa räätälöityjä tuotteita tai muutoksia valikoimamme ulkopuolisiin tuotteisiin. Olemme huolella valinneet nykyisen malliston, mutta päivitämme sitä jatkuvasti. Kannattaa siis tarkistaa valikoima ajoittain uudelleen!

Tilaaminen

Kuinka teen tilauksen Nordina Homessa?

Olemme tehneet tilaamisesta helppoa. Seuraa alla olevia vaiheita:

  • Selaa mallistoa ja valitse tuotteet, jotka kiinnostavat sinua
  • Valitse väri, materiaali tai muu valinta ja klikkaa ”Lisää ostoskoriin”
  • Kun olet valmis, klikkaa ostoskorikuvaketta oikeassa yläkulmassa
  • Valitse ”Siirry kassalle”, täytä toimitus- ja maksutiedot
  • Klikkaa ”Vahvista tilaus” – valmis!

Maksu veloitetaan heti. Jos sinulla on kysyttävää, ota rohkeasti yhteyttä meihin.

Mitä tapahtuu tilauksen jälkeen?

Kun olet tehnyt tilauksen, saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi. Siitä näet tilaamasi tuotteet, hinnat ja muut tiedot.

Tuotteet tarkastetaan varastolla ennen toimitusta. Kun ne lähtevät meiltä, saat sähköpostilla seurantakoodin toimitusta varten.

Voit aina ottaa meihin yhteyttä, jos haluat tietää lisää tilauksestasi.

Voinko peruuttaa tai muuttaa tilaustani?

Maksu ja käsittely tapahtuvat heti tilauksen jälkeen, joten tarkista tilauksesi ja osoitteesi ennen vahvistamista. Kun toimitustarrat on tulostettu (1–2 arkipäivää), tilausta ei voi enää peruuttaa tai muuttaa.

Jos tilaus on jo lähetetty, emme voi enää muuttaa sitä. Voit kuitenkin palauttaa tuotteet 30 päivän kuluessa toimituksesta. Saat ohjeet sähköpostitse. Palautuksen jälkeen hyvitämme ostoksen, josta vähennetään toimituskulut.

Kuinka pitkä on toimitusaika?

Tavoitteemme on pitää kaikki tuotteet varastossa. Kiireisinä aikoina tämä ei aina onnistu. Tarkka toimitusaika löytyy aina tuotesivulta ”Lisää ostoskoriin” -painikkeen alta.

Voinko lisätä tuotteita tilaukseeni jälkeenpäin?

Paras tapa lisätä tuotteita on tehdä uusi tilaus verkkosivujemme kautta. Emme voi muokata jo tehtyjä tilauksia, joten tarkista ostoskorin sisältö ennen kassalle siirtymistä.

Yksi huonekaluni osa on rikki. Voinko ostaa varaosia?

Valitettavasti emme tällä hetkellä myy varaosia tuotteisiimme.

Toimitatteko Irlannin ulkopuolelle?

Kyllä. Toimitamme useimpiin EU-maihin, Norjaan ja Iso-Britanniaan. Näet toimitusmahdollisuudet kassalla.

Kuinka kauan toimitus kestää?

Lähetämme kaikki tilaukset 1–3 arkipäivän sisällä. Saat sähköpostiisi seurantanumeron heti, kun tilaus on lähetetty.

Palautukset ja vaihdot

Maksanko palautuksen toimituskulut?

Palautuksen toimituskulut eivät sisälly hintaan ja asiakas vastaa itse palautuksen järjestämisestä. Jos tuote hyväksytään palautettavaksi, hyvitämme tuotteen hinnan vähennettynä toimituskuluilla.

Onko palautuksissa rajoituksia?

Palautusta ei hyväksytä, jos tuotetta on käytetty, siinä on naarmuja, tahroja, porauksia tai muita muokkauksia. Tuotteet on palautettava alkuperäisessä pakkauksessa, joka on ehjä ja puhdas. Emme tarjoa uusia pakkausmateriaaleja palautuksia varten.

Olen juuri palauttanut tilaukseni. Mitä nyt?

Varasto- ja taloustiimimme käsittelevät palautukset 5–10 arkipäivän kuluessa palautuksen saapumisesta. Rahojen palautuminen riippuu maksuntarjoajastasi. Ota yhteyttä, jos tarvitset lisätietoja.

En saanut tilaamaani tuotetta. Mitä teen?

Tarkista tuotteet heti toimituksen yhteydessä. Laatuosastomme tarkistaa tuotteet ennen lähetystä, mutta jos jokin on väärin, ilmoita siitä 30 päivän sisällä.

Jos pidät väärän tuotteen, voimme tarjota osittaisen hyvityksen.

Jos haluat palauttaa väärän tuotteen, järjestämme noudon ja toimitamme oikean tuotteen maksutta. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäispakkauksessa.

Jos osa puuttuu, voimme tarjota osahyvityksen tai uuden osan.

Haluan palauttaa tuotteen. Miten toimin?

Haluamme, että olet tyytyväinen ostokseesi. Jos et ole tyytyväinen, ota meihin yhteyttä sähköpostitse: [email protected]. Asiakaspalvelumme antaa ohjeet palautukseen.

Palautuksen toimitus on järjestettävä itse 30 päivän kuluessa toimituksesta. Palautettavan tuotteen on oltava käyttämätön ja alkuperäispakkauksessa. Viallisia tai muokattuja tuotteita ei voida palauttaa. Kun palautus on hyväksytty, hyvitämme tuotteen hinnan vähennettynä toimituskuluilla.

Sain vahingoittuneen tuotteen. Mitä teen?

Pahoittelemme tilannetta! Vaikka tarkistamme kaikki lähetykset huolellisesti, vahinkoja voi sattua. Ilmoita asiasta meille 30 päivän kuluessa toimituksesta ja liitä mukaan selkeät kuvat vahingoista.

Jos tuote on käyttökelvoton, tarjoamme täyden hyvityksen tai korvaavan tuotteen. Jos kuitenkin päätät pitää tuotteen, voimme tarjota osittaisen hyvityksen.

Apua! Paketti on vahingoittunut tai kadonnut.

Pahoittelemme häiriötä! Vaikka teemme parhaamme jokaisen tilauksen kohdalla, ongelmia voi joskus sattua. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme 5 päivän kuluessa toimituksesta, niin selvitämme tilanteen.